Příspěvky

čtvrtek 16. září 2010

10. - POSLEDNÍ DEN TESTOVÁNÍ KÚRY - 14.9.

Středa - 14.9., poslední den testování. Ráda bych popsala i poslední den, ale hlavně shrnula všechny své pocity.

Ráno začala nanesením krému, tentokrát bez séra, protože mě večer čekal hřejivý Fast Action gel. Gel opět hřál, pálil je špatné slovo, protože pálí chili papričky, ale hřejivost gelu je naopak příjemná. Už jsem to brala jako běžnou věc, která mě naproto vůbec nevyvedla z míry.

Kromě peelingu, který mi došel v pondělí, s čímž se ale nějak tak trochu počítá (pokud ho budete používat hojně jako já), mi nic nedošlo, právě naopak Fast Action gel mi zbyl ještě tak na dvě použití, to samé sérum a krém tak na jednou, možná i nadvakrát. Krémy jsem používala, jak se mají, místa nezůstávala suchá, ale ani mi nezbýval krém v rukách. Takové normální množství - toť k tomu, kolik asi zbyde nebo kolik na sebe člověk vyplýtvá. Ráda bych upozornila, že je to čistě individuální, protože každý se může mazat jinak, každý má jiné potřeby a jinou spotřebu krému.

Přípravky jsem aplikovala na měřená místa - na boky, stehna a peeling i na zadeček.

Ze začátku jsem měla obavy z alergických reakcí na mou pokožku, protože se mi to stává často, jsem na různé přípravky přecitlivělá, ale nebylo se čeho bát. Ne, že bych nevěřila, že kúra pomáhá, ale co nevidím, nemůžu potvrdit, takže jsem si od toho neslibovala nic velkého. Opak je pravdou a jsem ráda, že jsem si to mohla vyzkoušet a hlavně dokázat a předvést těm, které by si kúru chtěly pořídit, ale váhají, že to opravdu funguje. Psala jsem zde své objektivní pocity na vše, co se dělo s kúrou, mým tělem a na mou vedlejší činnost, která mohla přispět nebo uškodit výsledku. Do týdne jsem vkládala svůj běžný pohyb, svá cvičení atd. Navíc každý má individuální problém, a proto nemohu nikomu slíbit, že mu to pomůže.

Na závěr bych řekla, že i když se kúra může zdát drahá, tak příjemně voní, dobře se nanáší a vstřebává a pokud to člověk OPRAVDU dodržuje, tak i pomáhá (alespoň dle mého názoru).

Tímto končím mé přispívání ohledně kúry a jak jsem již psala v minulém příspěvku, v průběhu příštího týdne jsem vložím jeden z posledních příspěvků i s fotkami a mírami po používání kúry. Takže pokud Vás to opravdu zajímá, počkejte si.

Děkuji za návštěvnost blogu, alespoň to dokazuje, že opravdu nejsem jediná, kdo má celulitidu a snaží se jí řešit.

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat