Příspěvky

sobota 11. září 2010

HEKTICKÁ SOBOTA 11.9.2010

Je sobota večer a jsem ráda, že sedím. Nestačila jsem se divit, kolik toho bylo naplánováno na tento víkend, obzvlášť na dnešek. Ráno jsem vstávala brzy, abych se vyhla nepříjemným frontám na Dnech Marianne, ale i tak jsem se v Orsay setkala s půlhodinovým čekáním z placení a zkoušení věcí před kabinkou. Ale to mi nevadí, protože jsem si pořídila opravdu senzační věci a co si nalhávat, běh po obchodech je také poměrně dost dobrý trénink :)

Ale než jsem vyrazila, nezapomněla jsem se namazat čokoládovým krémem. Dnes však bez séra, protože mě večer čekal ještě Fast Action gel. Jak jsem psala již ve čtvrtek, dnes mě také čekalo odpolední běhání po pražských památkách - protože jsou Dny evropského dědictví (vřele doporučuji navštívit alespoň některé památky), rychlý oběd, návštěva stanu Marianne a hlavně večerní Tesco běh pro život - pro dobrou věc. Během bych to nenazývala, ale mohu opravdu říci, že se sešlo opravdu hodně lidí, dokonce i dost neběžců a tu poměrně krátkou trasu zvládli naprosto všichni a svojí registrací pomohli nadaci Krtek. Bylo to fajn, i když všude byly neskutečné davy lidí, ale dostali jsme medaile, trička, občerstevní a hlavně super zážitek na celý život. Nicméně to není první akce, které jsem se zúčastnila a kdo nebyl, z jakýchkoliv důvodů, tak bych mu určitě doporučila, aby se zúčastnil za rok. Když jsme došli a dojeli domů, byla jsem šťastná za večeři a za to, že mě čeká již jen sprcha, dnešní příspěvek a postel. Před chvílí jsem použila peeling po koupeli a když jsem vylezla z koupelny, aplikovala jsem si ihned Fast Action gel, který mě pálí ještě doteď :). Už z toho nejsem tak vylekaná a beru to jako žádaný účinek, ale když Vám z ničeho nic začnout žhnout nohy, zarazíte se i podruhé. Ale, jak jsem již psala, jsem za tento efekt a ráda cítím na svojí kůži, že gel působí.

Nebudu se již déle zdržovat, protože zítra pokračujeme v putování po otevřených památkách a samozřejmě v používání kúry. Hlavně dnes je již půlka kúry za mnou, tak se těším na konečné výsledky, které samozřejmě uvidíte i Vy.

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat