Příspěvky

pondělí 6. září 2010

PONDĚLÍ 6.9.2010

Je pondělí, 6.9.2010 a já mohu konečně otevřít ty krásně voňavé krémy a začít je užívat.

Ráno začínám Liposvelte sérem, který se nanáší před krémem. Snažím se, abych nic nezašpinila a neukápla vedle. Aplikace mi trvá přibližně dvě minuty. Natřela jsem si stehna a boky. Sérum se vtírá velice dobře, nelepí na oblečení a rychle se vstřebává. Poté nanesu krém. Voní stejně krásně jako sérum a jsem ráda, že si již po ránu mohu dopřát čokoládu. :) Aplikace krému je stejná jako u séra, celé mi to zabralo pět minut, takže se nebojím, že bych vyrazila pozdě. Obávala jsem se, že ranní používání bude horší, nebude to chtít zasychat a bude mě to zdržovat, ale opak je pravdou. Vše se vstřebalo hned, lehce pochopitelný návod, který je součástí, mi pomohl s tím, co si mám dnes nanést a časově jsem na tom byla stejně jako v jiné dny.

Je večer a po koupeli mě čeká peeling. Nanášení je jednoduché, hezky voní a ještě dokonale odstraňuje, mimo jiné, odumřelé kožní buňky, což má pokožka na stehnech a na bocích potřebovala. Oplachuje se lehce a po prvním dni musím říci, že mě kúra nijak nezatěžuje. Výsledek zatím nevidím, ale také ho nečekám první den.

Spokojená s výsledkem, že jsem pro sebe dnes něco udělala, jdu spát.

Zítra.

S pozdravem

Vaše testerka

PS: k lepším výsledkům Vám může pomoci i více pohybu. Tím, že nevlastním auto, studuji a učím, se poměrně naběhám, takže čekám, že i tím například dopomůžu ještě ke zpevnění zadečku po prázdninách.

Žádné komentáře:

Okomentovat