Příspěvky

sobota 11. září 2010

9.9.2010 - 4. DEN MÉ KÚRY

Je čtvrtek - čtvrtý den mé kúry a začínám mít pocit, že výsledky jsou již i na pohled znatelné. To je naprosto skvělé, protože jsem realista a tak viditelné výsledky jsem nečekala a hlavně ne takto brzy. Začala jsem s nanesením séra, poté přišel každodenně používaný krém a můj ranní úkol pro lepší postavu byl hotov. Večer jsem opět zakončila koupelí s aplikací peelingu, který se příjemně vmasírovává do pokožky a když pokožku dobře prokrvíte (pokud to tedy umíte, mně toto tajemství bylo odtajněno), tak je i cítit, jak se peeling dostává i do buněk.

Jen bych chtěla upozornit, že kúra trochu barví pokožku nohou. Myslím si, že to je účinek toho, že když mám džíny a momentálně je venku ještě teplo, tak se pokožka zahřeje a vyplaví krém. Je to jen můj pocit a má myšlenka a vychází z toho, že když mám společenské kalhoty, tak se mi to nestává. Tak pokud budete kúru užívat, tak se tomu nedivte. Nebarví oblečení, neubližuje to, jen je nepřirozené mít "nahnědlé" nohy :). Mně to osobně vůbec nevadí, pokud to něco nezabarví. Stejně je kúra pouze na deset za delší dobu místo krému, které se musí užívat denně a pak kůže po nich pak nechutně lepí ke kalhotům (mám již zkušenost s těmito "super" krémy).

Pozítří si jdu zaběhat, možná se i potkáme na Běhu pro život, pokud jste nynějšími čtenářkami a vřele doporučuji těm, kteří se nechtějí zbavit jen povrchní celulitidy, ale chtějí se sebou něco udělat, ať se přidají. Příležitostí na sport je mnoho a ta zítřejší je ještě pro dobrou věc. A pokud nerady běháte, nikdo Vás nenutí, stačí se projít :) PS: registrace je možná i zítra a v sobotu na místě.

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat