Příspěvky

čtvrtek 16. září 2010

ÚTERÝ 14.9. - 9. DEN MÉ KÚRY

Je úterý (bylo úterý) a já se nemůžu dočkat toho, až se dozvím z fotek a měr, zda to opravdu fungovalo nebo ne. Moje oko, které to vyhodnotilo, že ano, může být neobjektivní, ale fakta nelžou, takže pokud někdo pochybuje - jak jsem například četla na nějakém webu, že mě to určitě pomoci nemůže, tak uvidí. A myslím, že to opravdu funguje i na člověku jako jsem já a dalších xx žen po celém světě. A ráda dané pisatelce dokážu, že se mýlí a pokud je nedůvěřivá, ať si to sama zkusí. Protože pokud navštěvuje danou stránku a píše do ní a zajímá se o různé blogy, přípravky a názory, určitě problém s celulitidou má :) Budu tedy ráda, pokud jí vyvrátím její názor a ať je dál nevěřícím Tomášem, my ostatní se zatím zbavíme částečně našeho problému :).

V úterý jsem pokračovala s kúrou stejně tak, jako v pondělí. Večer jsem použila opět mýdlíčko, které je příjemné a už tím, jak se nanáší, se pokožka krásně masíruje a prokrvuje.

Nebudu Vás již déle zdržovat tím, co se děje, protože bych se opakovala a napíši poslední příspěvek z průběhu kúry.

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat