Příspěvky

úterý 21. září 2010

VYHODNOCENÍ MĚR!

VYHODNOCENÍ MĚR - SAMA JSEM BYLA VELICE MILE PŘEKVAPENA A UTVRZENA V TOM, ŽE KÚRA OPRAVDU ZAFUNGOVALA TAK, JAK MĚLA :)

Včera - v pondělí 20.9. jsme se sešli v obchodě a vše se vyhodnotilo. Nejdříve jsme přeměřili míry, které se již měřily na začátku. Musím říci, že i když jsem to čekala spíše viditelné, tak to, že to je v podstatě i změřené a dokázané mě potěšilo o to více. Fotky jsem nafotili také, ale vzhledem k tomu, že majitel fotoaparátu je do pátku na dovolené a fotky nemá kdo převést a poslat, tak je sem dám někdy o víkendu, případně v průběhu příštího týdne. A teď již k věci.

STEHNO POD ZADEČKEM - PŘED: 76,2 CM; PO: 75 CM = ROZDÍL 1,2 CM
STŘED STEHNA - PŘED: 71 CM; PO: 68 CM = ROZDÍL 3 CM!!!! - NEJPODSTATNĚJŠÍ
NAD KOLENEM - PŘED: 61 CM; PO: 59,8 CM = ROZDÍL 1,3 CM
BOKY - PŘED: 109,8 CM; PO: 109,8 CM = BEZE ZMĚNY

Jsem ráda, že se mám čím chlubit a už se těším, až sem přidám fotky a ukážu i všem, co nevěřili, že se to opravdu dá i za pomoci "obyčejné kúry". I když jsem nemusela být objektivní, slečna, která mě fotila, uznala, že viditelný rozdíl je opravdu velký.

Počkejte tedy na fotky.

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat