Příspěvky

neděle 12. září 2010

NEDĚLE 12.9.2010

Zdravím všechny! Je pozoruhodné, kolik lidí sem denně zavítá, aby si prohlédlo blog, nemluvě o dvou pravidelných čtenářkách. To mě poměrně docela dost překvapilo, protože jsem počítala s tím, že návštěvnost za dob psaní bude minimální. Přeci jen není to žádný deníček, jen testuji kúru a zde píši své výsledky a pocity z testování. A hlavně po deseti dnech ponechám blog svému životu a mimo vyhodnocení např. po měsíci, jak to vypadá, sem již nezavítám a zanechám všechny články a tipy zde pro budoucí uživatelky apod.

Tak ať se dostanu k neděli. Dnešek byl opět dost hektický. Ráno jsem začala klasicky krémem, který se nanáší snad nejlépe a běžela do města, kde se konalo pokračování Dnů evropského kulturního dědictví. Dnes jsme toho obešli opravdu hodně, ale co mě zaujalo nejvíce, byla nově zrestaurovaná Malostranskáá beseda s krásnou výstavou, neskutečným výhledem na Pražský hrad a Sv. Mikuláše a velice příjemným personále. Nemluvě o skvělé kavárně, pivnici a resturaci uvnitř i na zahrádce :) Opravdu mě to nadchlo, jen byla škoda, že jsme nemohli posedět, protože další památky volali. Zmíním třeba Malostranský hřbitov, kostel Svaté trojice, mlýn u Čertovky a sobotní návštěvu Libeňského plynojemu. Na to, kolik akcí nás tento večer čekalo a mě ještě večerní práce, bylo super, kolik jsme toho stihli. Když se chce, vše jde! I když jsem večer byla pořádně unavená, strávila jsem po koupeli pár minutek s peelingem a Fast Action gelem, který mé nohy doslova rozhořel :). Je to fajn pocit, cítit, že se pod kůží opravdu něco děje, možná i spaluje a Vy přitom uklízíte a umýváte nádobí. Nemusíte běhat (to mám tento víkend za sebou) nebo trávit hodiny v posilovně (není to můj styl, raději si zacvičím doma nebo tancuji). Hlavně jsem zjistila to, že i když jsou nohy jako v ohnu, tak na omak je pokožka v normální tělové teplotě a všechno ostatní se děje pod pokožkou, takže se těším na to, jak to vlastně ve čtvrtek dopadne (sama se totiž nesleduji a neměřím).

Dnes jdu již spát a doporučila bych to v tuto hodinu i všem ostatním :)

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat