Příspěvky

úterý 7. září 2010

ÚTERÝ 7.9.2010

Tak to je bomba! Jinak se to ani vyjádřit nedá, ale mám z toho dobrý pocit. Opět jako včera jsem si namazala stehna a boky sérem a krémem a večer použila po koupeli peeling, ze kterého mám největší radost. Nejenže se mi zdá, že mám pokožku pevnější - což je základ, ale hlavně mám krásně vyhlazená a hebká stehna, což je účinek navíc.

I když je teprve druhý den, vypadá to, že kúra začala působit. Neprohledávám se pod lupou, takže nevím, jak na tom je celulitida. Ani se neměřím průběžně, protože nejsem nějaký šílenec, který řeší každý centimetr, ale už na dotek a pohled jsou stehna pevnější a, jak jsem již psala, hebčí. Pokud to takto půjde dále, budu velice spokojena a zauvažuji, zda si po nějakém tom dalším měsíci nebo půlroce kúru nezopakuji (počítám s tím, že bude mít trvalejší výsledky).

Nicméně včera jsem si koupila dvoje kalhoty a co se stalo - vše, co jsem si zkoušela, mi sedlo jako ulité, ba naopak bylo větší. Zkoušela jsem svou osvědčenou dlouhodobou velikost a musím říci, že jsem byla velice potěšena, že jsou mi kalhoty volnější a u některých mi dokonce padnou i o číslo menší. Nedávám to na vrub kúře, což nevyvracím, že by se po skončení taktéž stát nemohlo, ale pohyb, strava a pravidelný denní rytmus ukázal své. Takže všem vřele doporučuji hodně schodů, málo stresu a hodně jídla :) To jsem si ověřila na táboře, kde jsem dělala vedoucí a dostávala obrovitánské porce. Jedla jsem tam pětkrát denně, dvakrát tolik a nepotřebovala jsem se přes den ničím dojídat a co hlavně - zhubla jsem. Takže momentálně razím heslo: Více jídla, méně kil a hned je veseleji. Protože neznám nic horšího, než trávit čas s hladovým člověkem.

Pro dnešek to je ode mě vše a pokud stále váháte, vyčkejte se mnou těch 8 dní na výsledek a pak je jen na Vás, jak s těmi všemi informacemi naložíte.

PS: potkáme se u bazénu a srovnáme problémové partie :)

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat