Příspěvky

sobota 11. září 2010

PÁTEK 10.9.2010

Je pátek, i když se mi dny zobrazují jinak, než by měly a kúru už neberu jako něco extra, nýbrž jako svůj malý denní rituál zabírající zhruba pár minut.

Začala jsem sérem, poté klasicky krém a vrhla se do denního klusu. Protože jsem neměla džíny, tak se nohy nezbarvily a nic nového mě již nepřekvapilo. Vím, že to už opravdu může znít blbě, ale mně jako člověku, který je poměrně kritický k podobným výrobkům, se zdá, že tato kúra není vyhození peněz do vzduchu jako ty ostatní, které jsem používala, nýbrž skvělou šancí si upravit celulitidu (neříkám, že to zmizí úplně a napořád, to by musel být nějaký zázrak) a zvýšit sebevědomí v plavkách :)

Večer jsem klasicky zakončila koupelí s peelingem a těším se na zítřejší hektický den.

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat