Příspěvky

pondělí 6. září 2010

CO A PROČ???

Jsem žena, stejně jako polovina světové populace. Jako žena se chci líbit a to zejména sobě a v neposlední řadě okolí, speciálně mužskému pokolení. 

Říkáte si, proč já, když to nepotřebuji? Dnes se hodně razí heslo: "Jsem taková, jaká jsem!", ale už jste viděly, dámy, někdy úspěšnou ženu po boku s nádherným chlapem, které by přečuhovaly boky z kalhot nebo kostýmku nebo které by vykukovala celulitida pod sukní? A pokud ano, nebude to oblečením. Každý má hold v genech dáno, a ani já, mladá slečna z Prahy, která sice již svého chlapa má, se nevyhne kamarádce jménem CELULITIDA. Ale této kamarádky bych se nejraději zbavila. A proto Vám velice ráda osvětlím, proč jsem založila tento blog a co to vlastně ten Liposvetle je.

Jednoho krásného dne jsem narazila na možnost třistakorunové slevy v jednom řeckém obchodě s kosmetikou. Jediné, co jsem musela udělat, bylo zaslat svou adresu a obratem mi do týdne opravdu přišel pokuaz na 300 Kč a nabídka výrobků. Tak jsem zavítala do Masticshopu, kde mi vše zodpovězeno, doporučeno a vyzkoušeno. Obchod byl malý s rozsáhlým výběrem, paní prodavačka velice ochotná a její přátelský přístup jsem uvítala ještě raději. Tak jsem si vybrala, uplatnila slevu a jela domů. A slíbila si, že obchod opět brzy navštívím. Netrvalo dlouho! Na facebooku jsem objevila možnost testovat desetidenní kúru proti celulitidě a to zcela zdarma, jen s tou podmíkou, že si pro to přijedu a napíši výsledky. Mám ráda nové věci, tak jsem neváhala a dohodla si schůzku na konec srpna. V obchodě na mě ráno čekal zástupce společnosti, který mi vysvětlil mé poslání a poté mě svěřil své dceři. Posezení bylo skvělé, vše mi důkladně vysvětlila a samozřejmě mi předala i přímý osobní kontakt pro všechny případy.


Kúra se doporučuje začínat od pondělka proto dnes, v pondělí 6.9. jsem začala. Vše ostatní o kúře a jejich účincích Vám sdělím v dalším příspěvku.


S pozdravem


Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat