Příspěvky

čtvrtek 16. září 2010

8. DEN KÚRY - PONDĚLÍ 13.9.

Přeji hezký čtvrtek a omlouvám se, že píši zpětně. I když mě přemohla docela silná chřipka a odmítala jsem sedět u notebooku, kúru jsem nepřerušila a vše brala dle předchozího plánu.

V neděli jsem skončila první týden s kúrou a zdá se mi, že to není jen drahá věcička na oblbnutí, nýbrž, že i pomáhá. Nevím zatím jako moc, ale zdá se mi, že celulitida na stehnech je o dost lepší, ne-li skoro žádná a že se vše dozvím po schůzce, kde se vše opět vyfotí a změří. Schůzka bude v úterý a hned, jakmile mi pošlou fotky a míry, se můžete těšit na závěrečný článek a dokumentaci o tom, jak to vlastně dopadlo.

Ráno jsem začala sérem a krémem. Nanesení opět snadné a novinka - již to ani pod džíny nebarví. Večer jsem použila peeling, který mi bohužel došel - s čímž se počítalo, protože jsem ho používala hojně a začala používat mejdlíčko na bázi stejného složení. Dá se zakoupit v obchodě za pár korun a má stejné vlastnosti a dle mého názoru i vůni a složení. Zase takový znalec v oboru nejsem.

Těším se na výsledky.

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat