Příspěvky

středa 8. září 2010

STŘEDA 8.9.2010 - TŘETÍ DEN KÚRY

Zdravím své čtenáře! Když jsem blog zakládala, netušila jsem, kolik lidí ho za dva navštíví. Nevím z jakého důvodu, ale je to velice příjemné zjištění :).

Nicméně je již středa a každý by chtěl výsledek. Tak dneska jeden úžasný objev mám. Ráno jsem opět začala krémem, dnes bez séra a večer pravidelnou koupelí s peelingem. Je již nedílnou součástí domácnosti, že v koupelně trávím poměrně dost času poslední dobou. Ale dnes jsem poprvé vyzkoušela Fast Action gel. Když jsem dostávala Liposvelte, byla jsem upozorněna, ať se nelekám, že tento gel je nejúčinnější a pokožka po něm zrudne a rozehřeje se. Byl to pro mě žádoucí jev, a proto jsem s tím počítala. Ale že až do takové míry, tak to jsem nečekala. Opravdu nohy jsem měla jako v ohni, ale bylo to příjemné. Tím, že je večer, tak už nikam nejdu a v zimě mi to zčervenání stejně nevadí a za půl hodinky stejně odezní. Ale to pálení není hrozné, je příjemné, hřeje v podstatě zvenku i zevnitř, což se nestává u žádného krému a navíc - je to velice žádoucí jev. I ten, kdo pochybuje, pocítí na vlastní kůži i pod ní, že kúra opravdu funguje a že to není další výmysl za vysokou cenu.

Jsem ráda, že mě na to předtím v obchodě upozornili, protože jako neznalec bych se asi vylekala, co to má být, protože jsem toto u žádnému krému nezažila (a že jsem jich zkusila). Ale tady vím, že to je žádoucí a navíc to opravdu po půl hodince (časově jak u koho) odezní. Budu se tedy těšit na pozdější výsledek, protože je již večer a gel jsem použila poprvé. Nicméně už mohu říci, že celá sada je bezchybná, dobře se nanáší, nelepí a složení i na mou přecitlivělou pokožku je velice šetrné a neškodí mi. A navíc - gel voní taktéž po čokoládě, takže tentokrát jsem mohla hřešit i večer :)

Přeji dobrou noc a hezké vstávání do nového dne.

S pozdravem

Vaše testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat